Bijna op weg. - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Rinaencorinzuidamerika - WaarBenJij.nu Bijna op weg. - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Rinaencorinzuidamerika - WaarBenJij.nu

Bijna op weg.

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg

01 December 2012 | Argentinië, Ushuaia

De koffers zijn gepakt. Gisteravond nog even een hotel in Ushuaia gereserveerd omdat ik tot de ontdekking kwam dat ik vergeten was om de hostel die ik had gereserveerd te melden dat we een week later zouden komen. Ze hadden nog wel plek in een 6 persoons kamer. Omdat we daar geen zin in hebben zijn we verder gaan zoeken. Uiteindelijk hebben we een hotel gevonden en zij sturen ook een taxi naar het vliegveld om ons op te halen. Goed geregeld dus.
Vanmiddag hebben we Cis naar zijn logeeradres gebracht. Hij mag daar 5 weken blijven.
Morgen brengt Patricia ons naar het vliegveld,we hebben al ingecheckt. En dan gaat de reis beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

Lima en Le Dakar

31 December 2012

Arequipa en de Colca Canyon

27 December 2012

Machu Picchu, 2e Kerstdag

25 December 2012

Cusco

24 December 2012

Puerto Guadal, Coyhaigue, Santiago, Lima, Cusco

Actief sinds 12 Nov. 2012
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6201

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: